060509

Köpte lösögonfransar idag på make up store, inte så värst billiga så hoppas dom e bra! hehe. Sen ett sidenband som jag kanske ska ha i håret. Så nu har jag äntligen fixat de sista sakerna till balen på sönda! Var hos Nathalie idag oxå och kollade på norbit, skit kul film ju, värd att se hehe. Fick låna Bellas löshår också, så förhoppningsvis ska de kunna bli något av de. Tog ett bad sen när jag kom hem och skrubbade kroppen, eftersom jag ska in till stan imon och solduscha på hälsa och helhet. Sen händer de lite annat imorgon också och lite förberedelser inför balen, men det sparar jag till imon. Nu måste jag sova, är skittrött och har mycket att göra imon! night


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hoppas dom blir bra då :)

2009-06-06 @ 15:54:52
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0