Karneval

Karnevalen igår var sjukt kul ! Trots att bara sju stycken ur vår klass kom. Buhu på vår klass! Vi tågade genom stan och sen dansade vi loss i tivoliparken tills vi var helt slut!  Vid karnevalens slut hade jag dessutom lyckats dansat sönder mina skor på en bänk och skrikit mig totalt hes! Idag är jag helt slukörd och har ont överallt! haha. Men de var de värt!  Här är lite bilder men de kommer fler sen med några på mig också.


En läskig anna & vår snygga skylt


Vi hade skräck som tema


en flourtant och en elak clown


Kalle & Oscar


Nästan hela vår klass, haha


MP3A var lik




Emmy


en söt klara!


Oscar


När vi tågade genom stan


Sen fest i tivoliparken


Anna


Anna & Maggan


Vår lilla MP hörna med bänkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0