OMG

Vilken snygg friss jag hade när jag vaknade upp idag! haha. Kände mig som en grottmänniska eller någon i bröderna fluff. Så jag och syrran hade skitkul åt det imorse. Tog man i det skulle man kunna tro att det var ett fågelbo, gick knappt få in handen, haha. Frisören tupperade ju hela håret och använde någon ny sorts våffeltång. Precis efter att hon hade gjort det var det asolut som värst haha. Men det gjorde att de såg ut som om jag hade dubbelt så mycket hår än vad jag redan hade. Rikitgt grymt! Så jag hade alltså inget löshår, bara två slingor inbakade någonstans annars var allt mitt hår! Jag solduschade innan balen som ni minns och jag tyckte det blev bra. Men dagen efter var hela mitt ansikte fläkigt! De va inget vidare! Tur att det finns smink och det räddade min bal! Idag har jag suttit och försökt skrubba bort allt. Mest i ansiktet och det mesta är borta nu som tur var! puh! Vet inte varför det blev så egentligen? Men men, ja tänker aldrig göra om det igen iaf!

Imorgon blir det förfest i tivoliparken vid 9 tiden och sen karneval vid 11 tiden!! Eftersom vår klass har temat "skräck" så hade jag tänkt å vara en dödsängel. Ska använda vingarna jag hade sist också. smidigt ju.

Får bli något i den här stilen hade jag tänkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0