sjuk

Har inte uppdaterat på ett bra tag men delvis för att studentfirandet tagit upp mycket tid och för att jag varit sjuk sen i måndes! Vaknade först upp med halsont och de var precis som om ja hade en sten i halsen och varje gång jag svalde var det som om den gled långsamt ner i halsen. Senare fick jag hög feber och ja ville bara dö. Ena sekunden kände ja mig som kokande vatten och hur mycket jag än vände och vred på mig själv så blev ja inte de minsta kall. Sen började ja frysa trots att jag var hur varm som helst. Obehagligt att känna å höra hur snabbt hjärtat går för att man är så grymt varm trots att man fryser. De va rikigt hemskt att ligga så konstant fram och tibax i två dagar , kännde för att döö. Men jag överlevde! hehe. Känner mig ganska bra nu. Är lite anstängande att vara uppe å de gör fortfarande ont i halsen men ingen feber. Så förhoppmingsvis ska ja kunna fira midsommar! Varför jag blev så sjuk är för ja blivit tvungen att stå ute i regn och kyla i flera dagar nu under studentfirandet! Usch, typiskt att de skulle regna på vår student! Men den blev underbar endå! Ska skriva lite mer om den sen å försöka lägg upp bilder när ja orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0