redo för skattjakt!

Köpte mina skor till balen idag. Ett par vita pums blev de. Eller ja jag köpte dem igår egentligen men ja var blond nog och köpte fel storlek igår, så ja gick och bytte dom idag så nu blev de rätt, hehe. Nu är min lilla nyckelpiga outfit till skattjakten färdig dessutom! Sprang runt i den hela kvällen igår och försökte flyga, men de gick inge vidare. Så Imon blir det att dra till Åhus för att färga håret på Bahlsam och sen vidare till Angelica på förfest och sen Skattjakten, wiie!!! Bloggar imon senare på kvällen om jag e nykter, hehe.

Min lillebror på 6 år kom nyss in och sa "Emmelie, vet du vad jag har gjort? Jag åt upp denna pappersbiten, för skit rensa magen!"





ready to fly! njaa... redo för skattjakt! yes!


Kommentarer
Postat av: Klara

naw va söt! :D

hoppas vi ses imorn!

2009-06-02 @ 20:13:32
Postat av: Eliin

Blev jättefint ju! :D

Haha, typiskt Eddie xD

2009-06-02 @ 20:22:58
URL: http://justlikeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0