SKATTJAKT

Först var jag på Bahlsam och skulle färga håret mörkbrunt, men jag tyckte det blev typ svart? och ja vet inte vad jag ska tycka om de haha. Sen blev det hem till Angelica och snabbt byta om och sen var de redan dax att röra sig mot tivoliparken. Där krylade de av massa glada studenter som redan börjat festa för fullt. Där stannade vi sen hela kvällen och de blev en kort, men rikigt rolig och lyckad kväll!

Påväg till tivoliparken, fulla & glada
 

I tivoliparken
 


Vilket röj de var!


Abbs & Louise


sötis!


För tävlingens skull, hehe




Me, abbs & Tina




Mina babes<3


<3 (ignoera mig som ser ut som en gris på denna bilden,hah)


Någon tyckte jag var vild & klistra den på mig "Det är för vilt!" på danska,
 tror ja de va? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0